השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר

    עורך דין קניית דירה

    בלי עורך דין קניית דירה היא הימור מסוכן. אמנם במקרה הטוב אפשר לחסוך את שכר הטרחה של עורך הדין, אבל יש גם סיכוי בלתי מבוטל שהעסקה תסתיים במפח נפש ממשי ובנזקים כספיים עצומים (ולמרבה הצער ישנם לא מעט ישראלים שהימרו – ונכוו). רק נשות ואנשי מקצוע עם ניסיון רלוונטי יודעים מהן הבדיקות הנדרשות מול כל הגורמים המעורבים בעסקה – המוכרים, הרשות המקומית, מס הכנסה, לשכת רישום מקרקעין ועוד – ואמונים על ביצוע כל הבדיקות והפעולות ההכרחיות כך שתהיו מוגנים לחלוטין בכל שלב של התהליך. משרד עוה"ד לימור כהן מצטיין בליווי קוני דירות ויסייע גם לכם לעשות זאת נכון ובבטחה.

    איך מבטיח עורך דין קניית דירה בלי תקלות?

    * בדיקת הבעלות – כדי לוודא שהמוכר אכן מורשה למכור לכם את הנכס. במסגרת בדיקה זו שמתבצעת מול הטאבו, נבחנות גם ההבטחות השונות של המוכר (שטח הנכס, חנייה צמודה, גישה לגג, חצר בלעדית וכו'). כמו כן יוודא עו"ד מיומן שאין הערות אזהרה על הדירה.

    * בדיקת שעבודים ועיקולים – גורמים שונים עשויים לשעבד או לעקל נכס או חלק ממנו, למשל כחלק מהליך גירושין. זהו כמובן מידע שחובה להיות מודעים אליו עוד לפני שחותמים על חוזה.

    * בדיקות מול הרשות המקומית – לגבי חובות בנוגע לדירה, תוכניות פיתוח עתידיות בסביבה (כדי שלמשל לא תהיו מופתעים בעוד שנה כשמתחת לחלון שלכם נסלל כביש רחב), אופציות להתחדשות עירונית ועוד.

    * חוזה רכישת דירה בהתאם לאינטרסים שלכם – כך שתוכלו לקנות את הדירה המבוקשת בתנאים הנוחים ביותר מבחינתכם.

    100% ביטחון, אפס טרחה מבחינתכם

    עם עורך דין קניית דירה היא תהליך פשוט יותר ואפילו חוויה נעימה אחרי שמתפוגגת אי הוודאות ומפלס הלחץ יורד באופן דרסטי. כדאי כמובן שעורך הדין יהיה מיומן – במשרד עורכי הדין לימור כהן תמצאו צוות עתיר ניסיון שכבר סייע לרוכשי דירות לעשות זאת באופן מיטבי. השירות כולל ייעוץ מקיף, ליווי צמוד בזמינות גבוהה וביצוע כל הפעולות הבירוקרטיות הנדרשות. מרכיב נוסף הוא טיפול בנושא המיסוי, כך שלא תשלמו סכומי כסף מיותרים למדינה. עו"ד לימור כהן ונשות ואנשי המקצוע הנוספים במשרד שהקימה מקפידים על התנהלות בגובה בעיניים ועל יחס אישי מתוך תחושת מחויבות אמיתית.

    למה בלי עורך דין רכישת דירה עלולה להתגלות כטעות קשה?

    * קנייה ממי שכלל אינו הבעלים של הנכס – רק בדיקה יסודית בלשכת רישום מקרקעין, רשות מקרקעי ישראל ו/או החברה המשכנת יכולה להבטיח לכם שהמוכר אכן רשאי למכור לכם את הדירה.

    * חוסר התאמה בין ההבטחות למצב בפועל – כשדירה מוצעת עם חנייה / חצר / גג וכו', חובה לוודא שכל התוספות יקרות הערך אכן מהוות חלק מהנכס, ולשם כך נדרשת קריאה מושכלת של נסח הטאבו.

    * רכישת דירה שמוטלים עליה עיקולים או שעבודים – מצב מסוכן במיוחד שעלול לגרום להפסד כספי עצום!

    * קניית דירה שבוצעו בה עבירות בנייה – במקרה כזה אתם עלולים בעתיד להידרש לבצע שינויים בנכס, על חשבונכם כמובן.

    * תשלום סכומי כסף ללא ערבויות מתאימות – ובפרט הערת אזהרה מיד לאחר התשלום הראשון עבור הדירה.

    * אי רישום הזכויות באופן מסודר – מרכיב מהותי נוסף בעסקאות מכר בתחום הנדל"ן.

    עורך דין רכישת דירה

    קניית דירה – גם מקבלן וגם מיש שנייה היא הוצאה כספית משמעותית מאוד. כמו כן ישנן בדרך כלל עוד הוצאות, כמו למשל קניית ריהוט שיתאים לדירה החדשה וההובלה. בהתאם אפשר להבין את הרצון לחסוך ולהימנע מתשלומים נוספים – אבל במקביל חשוב להבין כי ללא ייעוץ של עורך דין רכישת דירה עלולה להתגלות כעסקה בעייתית ואף להוביל לנזקים חמורים. המלצה נוספת היא לבחור נכון את המקום שבו מקבלים את הסיוע המשפטי החיוני – משרד עוה"ד לימור כהן מעניק ליווי צמוד, מחויב לחלוטין ומקצועי להפליא לכל מי שרוכש או רוכשת דירה.

     

    עו"ד לימור כהן – עורך דין מקרקעין רכישת דירה עם שירות בגובה העיניים ותשומת לב מלאה לכל פרט ופרט

    בעזרת עורך דין רכישת דירה הופכת להיות תהליך בטוח, ואתם יכולים להיות רגועים לגמרי – בתנאי כמובן שנבחר משרד עו"ד עם מומחיות אמיתית בתחום. עורכת הדין לימור כהן וצוות המשרד שהקימה אמונים על ליווי רוכשי דירות ועל ביצוע מוקפד של כל הפעולות הנדרשות כדי לשמור על האינטרסים שלכם לאורך כל הדרך. דגשים חשובים נוספים הם זמינות גבוהה, מענה מפורט וסבלני לכל שאלה ובקשה, תשומת לב מלאה לכל פרט ופרט בכל חוזה שנחתם ובכל מסמך שמוגש – ובעיקר מחויבות אמיתית מכל הלב להצלחתכם.

    מה התרומה של עורך דין לרכישת דירה בבטחה ובהצלחה?

    * בדיקות מקדימות – במקרה של רכישת דירה יד שנייה, חשוב לוודא שלא מוטלים על הנכס עיקולים או שעבודים, וכמו כן נדרש זיהוי ודאי של בעלי הזכויות. כשקונים בית מחברה קבלנית ישנן בדיקות שונות שכדאי לבצע על-מנת לוודא את רמת האמינות שלה. כמו כן ישנה התנהלות שמחייבת בקיאות משפטית מול רשויות רלוונטיות.

    * חוזה מכר מדויק – במרבית המקרים חברות בנייה מציעות חוזה סטנדרטי – ורצוי מאוד לבחון אותו בקפידה מבעד לעיניים מקצועיות כדי לוודא שלא טמונים בו מוקשים מסוכנים מבחינתכם. גם חוזה בין אנשים פרטיים חובה לנסח כך שיגן על כל האינטרסים המהותיים.

    * ביצוע פעולות – מול הרשות המקומית, לשכת רישום מקרקעין, בנק שמעניק משכנתא ועוד.

    * בחינת היבטי המיסוי – כדי שתשלום המס מהצד שלכם יהיה המזערי ביותר האפשרי.

    עורך דין לרכישת דירה

    רכישת דירה – גם מחברת בנייה וגם מאדם פרטי – מחייבת בקיאות בתחומים רבים. בין השאר חשוב מאוד לבחור נכון את הלוקיישן, ולשם כך יש לקחת בחשבון היבטים רבים מאוד (נגישות תחבורתית, איכות מערכת החינוך, שטחים ירוקים, תוכניות פיתוח ועוד); למצוא את דרך המימון המשתלמת ביותר; לבחון את רמת האמינות של הקבלן או לחילופין את מצבו הפיזי של הנכס; וגם בפן המשפטי נדרשות בדיקות מעמיקות. בהתאם כדאי, ובמידה רבה אפילו חובה, להיעזר בליווי צמוד של עורך דין לרכישת דירה. משרד עוה"ד לימור כהן כבר צבר ניסיון נרחב בתחום זה, ומעניק לכל קוני הדירות ייעוץ מקיף ובעיקר ראש שקט לגמרי ורכישה בטוחה.

    עורך דין קניית דירה בנתניה עם ניסיון שמבטיח תוצאות מושלמות

    כשנעזרים בשירות של עורך דין לרכישת דירה, המרכיב החשוב ביותר הוא הניסיון שלו. במשרד שהקימה עו"ד לימור כהן הצטבר ניסיון רחב היקף במיוחד, כך שהצוות המיומן יודע לזהות מראש כל מכשול אפשרי ולספק לו את המענה המשפטי האופטימלי. מרכיבים נוספים בשירות הם זמינות גבוהה, יחס אישי בגובה העיניים והקפדה יתרה על כל פרט ופרט, כדי לא לפספס שום סעיף או סוגיה שעלולים להכשיל את העסקה. התוצאה: קניית דירה עם מקסימום שקט נפשי ובתנאים הנוחים ביותר עבורכם.

    שאלות נפוצות

    למה כדאי לי להיעזר בעורך דין בעת רכישת דירה?

    עורך דין מקרקעין מנוסה יידע על אילו דברים יש לתת את הדעת ואיפה נמצאים הסעיפים שבעתיד יכולים לגרום לכם בעיות, וכמובן ימנע אותן.

    האם צריך להיעזר בעורך דין רק כאשר קונים דירה חדשה מקבלן?

    לא, יש להיעזר בעורך דין לפני כל ביצוע רכישה גדולה המשפיעה על חיינו. עורך דין מקרקעין מנוסה ידע לתת את הדגשים המתאימים על מנת להגן על האינטרסים שלכם בעסקה.

    למה לבחור בייצוג המשפטי של עו"ד לימור כהן?

    עורכת הדין לימור כהן הינה עורכת דין מובילה בתחום המקרקעין, יחד עם זאת לקוחות המשרד נהנים משירות קשוב, מקצועי ובגובה העיניים.

    קידום אתר לעורך דין קידום אתר לעורך דין