השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר

    גישור לפני גירושין

    מה היתרונות של גישור לפני שנוקטים צעדים דרמטיים שיטרפו את הקלפים? איך מחליטים מתי להתגרש – ומתי לנסות ולתקן?

    ההחלטה להתגרש היא לא פשוטה לאף אחד מהצדדים. גם אם צד אחד מרגיש בטוח יותר מהשני, התהליך עצמו עלול להיות ארוך, מסורבל ותובעני. מעבר לכך, הליך גירושין בין בני זוג שכבר הקימו משפחה משפיע מטבעו גם על הילדים. לכן צריך לבחון כל מקרה לגופו ולשקול גישור.

    גישור לפני גירושין יכול להתחיל עבורך עכשיו

    היחס האישי של עו"ד לימור כהן יעזור לך לקבל החלטה מבוססת וטובה יותר בנוגע לגירושין. גם אם עדיין לא ברורות לך ההשלכות של התהליך, עו"ד לימור כהן תעמוד לרשותך בכל התלבטות.

    החלטה על גירושין והבעיות מאחוריה

    הקושי העיקרי שעליו מעידים בני זוג קשור להחלטה מתי להתגרש. על פניו, יש המון סימנים שמעידים על כך שעדיף לפרק את התא המשפחתי – כמו ריבים חוזרים ונשנים ויכוחים בין ההורים שמשפיעים גם על הילדים, בעיות בתקשורת, ריחוק פיזי בין בני הזוג וכן הלאה. אבל כאמור, ההשלכות של הגירושין עלולות להיות חמורות יותר ואפשר לנסות להימנע מהן.

    היתרונות של גישור לפני גירושין

    המטרה של גישור היא לנסות ללבן את המחלוקת מחוץ לבית המשפט. אז בראש ובראשונה, היתרון הוא חיסכון בזמן ובהוצאות. אם עוברים גישור בליווי עורך דין שמקובל על הצדדים, סביר להניח שעיקר המחלוקת תיפתר.

    ברמה הפרקטית, היתרון של גישור הוא שניתן לנסח הסכמה ואז רק לתת לה אישור פורמלי. מטבע הדברים, ההסכמה צריכה להיות בנושאים רגישים כמו חלוקת רכוש, משמורת וכן הלאה. אבל אם מגיעים להסכמה בגישור ולא בגלל שבית המשפט מחייב בזה את הצדדים, יהיה לזה בדרך כלל תוקף ארוך יותר.

    גישור עושים עם הטובים ביותר

    עו"ד לימור כהן מבינה את ההתלבטות שלך. לעו"ד לימור כהן ניסיון משמעותי בהליכי גישור והתמחות בדיני משפחה וגירושין. כמו כן, משרדנו זמין עבורך בהתראה קצרה ויחסוך עבורך טרחה ועוגמת נפש.

    מאחורינו יש המלצות רבות ונשמח לצרף אותך אל משפחת הלקוחות המרוצים שלנו. כדי שזה יקרה, עליך רק להשאיר פרטים ולברר על גישור לפני גירושין ישירות מול הנציגים שלנו, שישמחו לעמוד לרשותך.

     

    קידום אתר לעורך דין קידום אתר לעורך דין