השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר

    עורך דין מכירת דירה

    מכירת דירה היא החלטה משמעותית מאוד ואחת העסקאות המורכבות ביותר שמבצע אדם פרטי אם לא המורכבת ביותר מכולן. תורמים לכך סכום הכסף הגבוה שאמורים לקבל המוכרים, העובדה שמדובר בעסקה שנפרשת כמעט תמיד על פני פרק זמן ארוך יחסית וגם גורמי הסיכון השונים. עם ליווי צמוד של עורך דין מכירת דירה הופכת כמובן לפעולה הרבה יותר פשוטה, ובעיקר בטוחה לחלוטין. משרד עו"ד לימור כהן מייצג מוכרי דירות (וגם נכסים אחרים) בהצלחה מזה שנים רבות מאוד, ועושה זאת מתוך מחויבות מוחלטת ללקוח והבנה מעמיקה של הצרכים והדגשים החשובים לו.

    איך מבטיח עורך דין מכירת דירה בלי סיכונים מיותרים?

    * בחינה מדוקדקת של היבטי המיסוי – עוד לפני שיוצאים לדרך עו"ד מקרקעין מיומן יספק לכם ייעוץ מקצועי לגבי היבטי המס הרלוונטיים עבורכם, בהתאם למאפיינים הספציפיים של הנכס ולהתנהלות שלכם (ובפרט האם מכרתם דירה אחרת בשנים האחרונות).

    * חוזה מכר – חוזה למכירת דירה חייב להיות מותאם באופן מושלם אליכם, ולכן מומלץ בחום לא להתפתות לחוזים סטנדרטיים או לאמון בעורך הדין של הקונים. איש מקצוע מיומן יגבש עבורכם חוזה ברור, כזה שאין בו מקום לספק ובעיקר מבטיח את כל האינטרסים שלכם עד להשלמת המכירה.

    * התנהלות מול גופים רלוונטיים – לרבות בנק שמעניק משכנתא לרוכשי הדירה, על-מנת לחתום מולו על כתב התחייבות לרישומה של המשכנתא מבלי להסתכן, לשכת רישום מקרקעין (טאבו) והרשות המקומית.

    עורכי דין מכירת דירה יחסכו לכם מתח מיותר וימנעו נזקים חמורים

    כאמור רק עם ליווי צמוד של עורך דין מכירת דירה תושלם ללא מתחים מיותרים ומבלי שתהיה סכנה כלשהי שייגרמו לכם נזקים חמורים. משרד עורכי הדין לימור כהן, שאותו הקימה עו"ד לימור כהן כבר לפני שנים רבות, מספק לכל מי שמוכר או מוכרת דירה שירות מקצועי להפליא, קשוב, ולא פחות חשוב, זמין מאוד כך שלא ייגרמו עיכובים שלא לצורך עד לחתימתו של החוזה. הייעוץ והליווי ניתנים בסבלנות רבה, בגובה העיניים ותוך הקפדה על כל פרט ופרט בכל פעולה שמתבצעת ובפרט במהלך עריכתו של הסכם המכר. התוצאה: מכירת דירה בתנאים אופטימליים מבחינתכם ובראש שקט לגמרי.

    עורכי דין מכירת דירה

    מכירת דירה היא תהליך מורכב. בשלב הראשון כדאי להכין את הדירה למכירה – תיקונים קטנים, צביעת קירות ישנים ועוד פעולות בהתאם למצב החללים השונים בבית. בשלב הבא כדאי לבחון את מצב השוק כדי להבין מהו המחיר שנכון לבקש על הנכס. בחלק מהמקרים כדאי להיעזר במתווכים מקצועיים כדי להגיע למקסימום מתעניינים רציניים. מרכיב נוסף שבהחלט לא כדאי לוותר עליו הוא ליווי משפטי. ללא עורכי דין מכירת דירה עלולה להסתבך והתהליך עלול להתארך שלא לצורך – עם עו"ד לימור כהן והצוות המנוסה מאוד של המשרד שייסדה מובטחים לכם שקט נפשי ובעיקר תנאים אופטימליים למימוש כל הזדמנות למכירה.

    לימור כהן – עורכת דין מכירת דירה עם שירות קשוב, זמין ומקצועי להפליא

    עם עורכי דין מכירת דירה הופכת לעסקה פשוטה יותר ובפרט מנוטרלים כל המוקשים האפשריים. כדי שאכן כך יהיה חשוב כמובן לבחור נכון את עורכי הדין – הצוות המיומן במשרד עו"ד לימור כהן ליווי מספר רב במיוחד של עסקאות מכר מסוגים שונים וצבר ניסיון יקר ערך. ניסיון זה מונע טעויות כתוצאה מחוסר בקיאות, והמחויבות המוחלטת של עורכי הדין במשרד מבטיחה שלא ייגרמו נזקים עקב רשלנות או חוסר תשומת לב. השירות קשוב, סבלני, מותאם אישית לכל לקוח ולקוחה, ניתן בזמינות גבוהה ומעל לכל מתאפיין במקצועיות רבה.

    איך מבטיחים עורכי דין מכירת דירה בתנאים האופטימליים?

    * היבטים תכנוניים – עורך דין מיומן מבצע בדיקות מקדמיות כדי לדעת למשל מהן זכויות הבנייה העדכניות בנכס, פרמטר שמן הסתם משפיע על התמורה שניתן לקבל עבורו.

    * היבטי מיסוי – על-מנת לא לשלם סכומים גבוהים יתר על המידה למדינה כדאי לבחור עו"ד עם בקיאות ספציפית בנושא מיסוי נדל"ן ובפרט מכירת דירות. בנוסף לתכנון המס יבוצעו גם כל הפעולות הנדרשות מול רשות המיסים כדי לאפשר את הוצאתה לפועל של העסקה.

    * חוזה מכר ברור ומדויק – שמגן על כל האינטרסים של המוכר, תוך ניהול מו"מ ענייני ויעיל מול עורכי הדין של הקונים.

    * הגנה מפני הערת האזהרה – במסגרת עסקאות מכר דירות נהוג להוסיף הערת אזהרה לטובת הקונים לאחר קבלת חלק מהסכום. לעורך הדין של המוכר ישנו ייפוי כוח בלתי חוזר למחוק הערה זו אם החוזה הופר באופן יסודי.

    עו"ד מכירת דירה

    שוק הנדל"ן בישראל הוא שוק קשוח מאוד. לכאורה יש אמנם עודפי ביקוש משמעותיים, אבל בפועל יש גם מצבים רבים שבהם בעלי נכסים מתקשים למצוא רוכשים רציניים. עוד כדאי לקחת בחשבון את העובדה שבלא מעט מקרים יש דדליין למכירת דירה, בעיקר בגלל הצורך לממן באמצעות הכסף שיתקבל מכך את קנייתו של הבית הבא. העובדות הנ"ל עלולות להוביל לצורך בפשרה לגבי מחיר המכירה, ולרצון מובן לחסוך במקומות אחרים – למשל שכר הטרחה של עורך דין. למרות חשוב לזכור שללא ליווי מקצועי של עו"ד מכירת דירה עלולה להסתבך ואף לגרום לנזק כספי חמור. משרד עוה"ד לימור כהן מלווה מוכרי דירות מא' ועד ת' ומאפשר להם להשלים את העסקה בתנאים האופטימליים מבחינתם ובראש שקט לגמרי.

    לימור כהן – עורך דין מכירת דירה בנתניה שתעניק לכם מקסימום תמורה לכסף

    כאמור עם עו"ד, מכירת דירה / רכישת דירה היא תהליך פשוט וקל יותר, כך שהתמורה עבור שכר הטרחה המשולם הופכת אותו למשתלם מאוד. משרד עורכי הדין לימור כהן מחויב לספק שירות בסטנדרטים גבוהים במיוחד, על בסיס ניסיון של שנים רבות, בקיאות מעמיקה, התעדכנות מתמדת בכל התקנות והנהלים הקשורים למכירת  ורכישת דירות והתנהלות אחראית מול הרשויות (מס הכנסה, רשות מקומית, לשכת רישום מקרקעין וכו'). היחס לכל לקוח ולקוחה אישי והייעוץ והליווי מותאמים במדויק לכל מכירה ולמאפיינים הספציפיים שלה. עורכת הדין לימור כהן ונשות ואנשי המקצוע הנוספות  במשרד שייסדה מקדישות  את מלוא תשומת הלב הנדרשת לכל שלב בתהליך ולכל פרט רלוונטי. השירות ניתן בגובה העיניים ובזמינות מרבית.

    מה כולל שכר טרחה של עו"ד מכירת דירה?

    * הסכם מכר – עריכת הסכם שמשקף את האינטרסים של המוכרים/ קונים  וכן ניהול מו"מ מול עורך הדין של הקונים/  מוכרים.

    * תכנון מס – על-מנת לצמצם ככל האפשר את חבות המס לאחר מכירת הנכס. בנוסף יבצע עורך הדין את הדיווח לרשויות המס הרלוונטיות כך שהעסקה תוכל להיות מושלמת ללא עיכובים מיותרים.

    * ליווי צמוד – עד לקבלת מלוא התמורה שסוכמה עבור הדירה, פינוייה בהתאם להסכם המכר והשלמת כל הפעולות הבירוקרטיות הנחוצות. ורישום הנכס על שם הקונים.

    שאלות נפוצות

    מדוע מומלץ להיעזר בעורך דין בעת מכירת דירה?

    עורך דין מקרקעין מיומן מכיר את החוקים במדינה בצורה מעמיקה. הסתייעות בעורך דין מבטיחה לכם שקט נפשי בגזרה הזו, תוכלו לדעת שהדברים נעשו בצורה חוקית ובטוחה.

    מה חשוב לבדוק לפני ששוכרים עורך דין שייצג אתכם במכירת הדירה?

    לפני ששוכרים עו"ד שייצג אתכם מומלץ לחפש אודותיו, לבדוק האם הוא בעל ניסיון והאם הוא מכיר את דיני הנדל"ן בצורה מעמיקה.

    למה להיעזר בשירותיה של עו"ד לימור כהן לצורך מכירת הדירה שלכם?

    משרד עורכי הדין של לימור כהן הינו משרד בוטיק אינטימי, כל לקוח מקבל את מלוא תשומת הלב ושירות מקצועי ומקיף מא' ועד ת'.

    קידום אתר לעורך דין קידום אתר לעורך דין