השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר

    מה זה נסח טאבו?

    מה זה טאבו? איך מזהים נכס נדל"ן בצורה וודאית? וכיצד להימנע מטעויות יקרות?

    השאלה מה זה נסח טאבו חוזרת על עצמה בכל מקרה של רכישת דירה. ואכן, רק במהלך התייעצות עם עורך דין רכישת דירה, מרבית האנשים מזהים ישר שכל נסח טאבו הינו ת.ז של הנכס. לשם השוואה, טאבו הינו המונח ללשכת רישום מקרקעין.

    רוצה לדעת מה זה נסח טאבו ואיך הוא משפיע עליך? לנו יש תשובות

    בעת בחירת עורך דין מקרקעין נתניה ותושביה מעדיפים לפנות אל לימור כהן משרד עורכי דין – ומשלל סיבות טובות. עם הניסיון והמיומנות שלנו, יש לך עכשיו כתובת אחת לרכז בה את כל השאלות הנפוצות. אז אם חשוב לך לחסוך זמן וטרחה, נציגי המשרד ישמחו לקבל ממך פניה מסודרת.

    החשיבות של נכס טאבו

    היכרות עם מונחים הקשורים לטאבו וללשכת המקרקעין חשובה למשקיעים, יזמים ובעלי נכסים והיא יכולה לסייע בהתנהלות מול הרשויות. כמו כן, צריך להכיר את המושגים השונים כי בנסח מופיעים פרטים הנחוצים לנו לצורך זיהוי הנכס – לרבות בעלי הנכס, גודל הנכס, מיקום הנכס, הצמדות לנכס וכן הלאה.

    בדיקות שמבוצעות על ידי עורך דין

    התייעצות עם עורך דין מקרקעין היא חלק בלתי נפרד מכל תהליך של רכישת דירה, ואין ממש דרך להתחמק מהצורך המקצועי הזה, משום שהוא היחידי שמגן על האינטרסים שלך מבחינה חוקית.

    בין היתר, על עורך הדין לבדוק את נסח הטאבו בטרם ביצוע עסקה באותו נכס. במסגרת הבירור, עורך הדין בודק את ההערות השונות המופיעות על אותו נכס שמטרתן לשקף זכויות של גורמים שונים לדוגמא – משכנתאות, עיקולים, הערות אזהרה לצד ג' ועוד.

    סיוע בחתימה באמצעות עורך דין

    מלבד האמור לעיל, עורך הדין מסייע לרוכשי דירות להבין על מה הם חותמים. בזכות נקודת מבט אובייקטיבית שמכירה גם בפסקי דין תקדימיים ורלוונטיים, עורך הדין הופך לאיש מקצוע שאפשר לסמוך עליו. עם זאת, זה מאוד חשוב שאותו עורך דין יהיה בעל ניסיון מוכח בענף המקרקעין בכלל ורכישת נכסי נדל"ן בפרט.

    לנכס שלך מגיע עורך דין

    מעל 20 שנות ניסיון ולקוחות מרוצים מהיסודות ועד עד הגג מהווים יחדיו סיבה מעולה להיעזר בשירותי לימור כהן משרד עורכי דין. אם חשוב לך לדעת מה זה נסח טאבו, אנו כאן עבורך.

    קידום אתר לעורך דין קידום אתר לעורך דין